1ste weekend in de uk - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Phi - WaarBenJij.nu 1ste weekend in de uk - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Phi - WaarBenJij.nu

1ste weekend in de uk

Door: Phi

Blijf op de hoogte en volg Phi

02 September 2022 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Voordat ik aan mijn studie begin, even London verkennen met mijn gezin. The city of Westminster tot aan mijn eerste West-End musical; Wicked. Serious echt zo gaaf the city life.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Phi

Wil je weten hoe gaaf de wereld wel niet is vanuit mijn perspectief, dan is dit de site voor jou om te bezoeken. Enjoy!

Actief sinds 12 Feb. 2023
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 265

Voorgaande reizen:

02 September 2022 - 04 September 2022

1ste weekend in de uk

Landen bezocht: